RECUPERACIÓ DE LES LECTURES 14/15
Per recuperar les lectures pendents:
a) cal
emplenar les activitats proposades més avall, tot indicant la pagina del llibre
on podem trobar la resposta.
b) fotocopiar un fragment de l’obra.
b.1 subratllar 5 paraules, expressions o
personatges i explicar-los.
b.2 inventar-te un títol per al fragment
c) acordar el control de lectura oral
Aquells que no hagen fet o aprovat cap
lectura, hauran de llegir i fer les activitats proposades als llibres:
2n ESO
Jane EIRE Seny
i sentiment ed Teide (pàg 277-280)
3r ESO
Joanot MARTORELL Tirant lo Blanc ed. Vicens
Vives (les activitats del final)
4t ESO
Dai Sijie Balzac i la petita modista xinesa La
Butxaca
(activitats proposades)
Alexandre DUMAS El comte de Montecristo-I
EL CAPTIU D’IF
INTRODUCCIÓ
1. En quina llengua escrivia
Alexandre Dumas?
2. Digues el títol d’una altra
novel·la del mateix autor.
I EL CAPTIU D’IF
3. En quina ciutat i en quina època
comença l’acció.
4. Què és “El Faraó”
5. Per quin motiu havien de passar
per l’illa d’Elba?
6. Quins problemes havia tingut el
pare d’E. Dantés en absència del fill?
7. Mercedes era la xicota d’Edmond
Dantés; qui la desitjava també?
8. De què acusaven Edmond Dantés?
9. Abans
de l’interrogatori, Edmond Dantés i el magistrat Villefort venien de fer el
mateix, en llocs diferents; de què es tractava?
10. Què
és el castell d’If? On es troba situat?
11. qui
ajudarà Edmond Dantés a la presó?
12. Com
aconsegueix escapar?
13. Qui
el salvarà de morir ofegat?
14. Què
era “La jove Amàlia”?
15. Per
què volia anar a l’illa de Montecristo?
16.Explica
com va la lectura: difícil, entretinguda,
interessant...
Alexandre DUMAS El comte de Montecristo-II
UN COR FERIT
1. Com justifica Edmond Dantés la
seua immensa fortuna?
2. Qui era mossén Busoni?
3. Què se n’havia fet de son pare? I
de Mercedes, la seua xicota?
4. I dels seus enemics, Danglars i
Fernand?
5. Per
què segresten Albert de Morcef i comte de l’allibera?
6. Qui
era Bertuccio; què tenia contra del procurador del rei, Villefort?
7. Qui
era Haidée; què tenia en contra de Fernand de Morcef?
8. Qui
serà la primera víctima de la venjança de Montecristo? Amb quina intenció havia
entrat a la casa del comte?
9. Per
què Albert de Morcef repta en duel el comte de Montecristo?
10. Qui
descobreix la veritable identitat de Montecristo, alhora que demana clemència
pel fill?
Alexandre DUMAS El comte de Montecristo-III
ELS FRUITS DE L’ODI I
DE L’AMOR
1. Com acabarà el duel de Montecristo
amb Albert de Morcef? Explica’t.
2.
Com reaccionarà Albert de Morcef? I son pare?
3. Quin era l’origen dels problemes de salut de
Valentine, la filla de Villefort ?
4. Qui estimava Valentine? Què pensa fer quan
s’assabenta que morirà?
5. Finalment, Valentine com aconsegueix salvar-se i
defugir el perill?
6. Quan
Montecristo salva econòmicament Danglars, però ell què decidex fer amb els
diners? Com acabarà la cosa?
7. Les
identitats dels personatges són múltiples. Andrea Cavalcanti era Benedetto;
però qui era realment? Qui era son pare? Que fa en assabentar-se ?
8. Per què
Montecristo pensa que s’ha excedit en la venjança de Villefort? Quin innocent
s’havia endut per endavant?
9. De quina
manera Danglars, enriquit de nou amb l’ajuda de Montecristo, perd els diners?
Per què no els perd absolutament tots?
10.
Montecristo visita la presó del Castell d’If, i allà li fan un regal per a ell
importantíssim; de què es tractava?
11. Com acaba
la novel·la?
12. Fes una
valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument, lectura
recomanable...):
13. Puntua’l de 0 a 5
(gens, molt poc, poc, regular, prou,
molt)
|
Pau MARQUÉS Ací hi
ha gat en sac
1. Explica el títol de la
novel·la i posa’n un d’alternatiu
2. De què havia treballat el vell ?
3. Què li tenia d’especial
aquell autobús?
4. Com descobreix la
vertadera identitat de Lola?
5. Què pretenia el “Gran
Consell Gater”?
6. Què li passa quan
abandona l’autobús?
7. Al juí que li fan a Biel,
qui era el defensor ?
8. I l'acusador ?
9. Quina serà la pena ?
10. Com descobreix la seua gatomorfosi?
11. Lola passa a Biel uns
papers amb ratlles i signes estanys, de què es tractava?
12. Explica alguna de les
experiències dolentes que pateix Biel convertit en gat.
13. Què volia dir “Queden cinc minuts!” ?
14. Com reacciona Lola
quan Biel li vol mostrar el seu
agraïment?
15. Fes una valoració del llibre
triat dificultat
de lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
16 . Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
TEIXIDOR,E. El retaule del flautista
1. Per
què s’havia estés el problema de les rates?
2. Qui
s’oposava a l’acció del flautista? Per què l’empresonaran?
3. Qui
ajuda el flautista a escapar-se?
4. Per què
desconfiava el flautista del burgmestre?
5.
Finalment com decidiran fer front a les rates?
6. Quin criteri seguiran en repartiment de les
rateres?
7. Descriu breument un final alternatiu.
8. Descriu
l’escena la discussió entre els qui volen pagar al flautista el seu treball i
els qui no volen fer-ho. Fes-ne un diàleg amb un mínim de dos intervencions per
personatge.
9. Fes una valoració del llibre
triat dificultat
de lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
10. Puntua’l de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
Tahar Ben Jelloun El racisme explicat a la meva filla
1. Aquest llibre va ser
escrit quan molts de vosaltres a penes havíeu nascut o estàveu a punt de
fer-ho. Nàixer és un fet bonic perquè envolta el nadó d’afecte i protecció, i
els pares i la família se senten més units. Tothom només vol mostrar la cara
més bona i afectuosa. Tanmateix, els adults no sempre es comporten igual i
acaben buscant i inculcant diferències entre uns i altres; coses que acaben
provocant dolor d’una manera voluntària o sense voler. Un d’aquests sentiments estranys és el
racisme, moltes vegades deixat caure pels polítics que volen guanyar
incondicionals a qualsevol preu, i fan servir la por que ells mateixos han
provocat.
Aquest llibre és una bona
vacuna contra el racisme, que apareix disfressat o barrejat amb altes
sentiments més fràgils. El control de lectura que farem és una mica especial,
perquè pretén que demostreu que heu entés el llibre. Podeu fer-lo servir per
completar les respostes.
1.
De què tenen por els racistes?
2.
Què és la xenofòbia?
3.
Què és la discriminació?
4.
Què és el respecte?
5.
Què és la mala fe?
Comenta
les frases:
6. “El
mestissatge és una bona defensa contra el racisme”
7. “El
racista és al mateix temps un perill i una víctima”
8. Fes una
valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument,
lectura recomanable...):
9.
Puntua’l de 0 a 5 (gens,
molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
EL LLIBRE DE LES BÈSTIES de Ramon LLULL
1. Per quin motiu el Cavall i
el Bou abandonen els regne de els bèsties per anar-se’n als dels homes? Com els
anirà per allà?
2. Quins arguments dóna el Lleopard perquè la
Rabosa no siga consellera del Rei? Ho fa amb un eixempli (historieta),
de què anava?
3. L’Elefant vol arribar a ser
rei. Què li promet a la Rabosa i si ho aconsegueix? Quin interés tenia la
Rabosa?
4. Per què el Lleó decideix
enviar regals i missatgers al rei dels homes? Quins són els regals? I els
missatgers?
5. Per què el Lleopard vol
enfrontar-se Rei? De què l’acusa? Qui s’ofereix a defensar el Rei? Per què?
6. Quin és el secret que
guarden el Conill i el Paó a l’Elefant i la Rabosa?
7.
Qui conta la veritat de tot plegat? Com acabarà la història?
8─ Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument,
lectura recomanable...):
9─Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
Anònim Jacob Xalabín el Garbell, ed. 62/ ed. Bromera
1. Quina Malaltia patia Isssa Xalabina?
2. Quin
remei podria curar-la, segons el metge jueu? Sabries la raó d’una medicina tan
radical?
3. Què
enamora Nerguis de Jacob Xalabín?
4. Les
passions exagerades tenen els seus petits problemes. Què haurà de fer Alí Paixà per dissimular
l’absència de Nerguis entre els seus?
5. Jacob
Xalabín es casarà amb Nerguis, tots dos, prínceps. Amb qui ho farà Alí Paixà?
Com es coneixeran tots dos?
6. Quan tot
sembla acabar bé, es produeixen uns fets
tràgics. Explica’t.
7. Redacta
breument un final alternatiu.
8─ Fes una valoració del llibre triat dificultat de
lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
9─Puntua’l de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
TARTUF de MOLIÈRE
1. Qui és la senyora Pernella?
Per què està malhumorada? De qui es queixa?
2. Segimon amb qui vol casar la
filla ? Per què? Què en pensa ella?
3. Quina solució proposa ella
per alliberar-se’n del compromís?
4. Quina estratègia proposa
Francina per impedir el casament d’Anna amb Tartuf?
5. Per què vol parlar en privat
Elvira amb Tartuf? Com reaccionarà aquest?
6. Quan Damià, li confessa
quines intencions tenia Tartuf, com reacionarà el pare?
7. De quina manera Segimon
descobrirà com és realment Tartuf? Com acaba l’obra?
8. Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument,
lectura recomanable...):
9. Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
L’AVAR de MOLIÈRE
1. “CLEANT: El matrimoni ens espanta a tots dos, perquè temem que els
nostres sentiments no estiguin d’acord amb la vostra elecció.”
De qui s’havien enamorat Cleant
i Elisa?
2. Quin rival tindrà Cleant?
3. Harpagon té por que li roben els diners que
té, ni se’n refia de ningú. On els tindrà amagats?
4. Per a què necessitava Cleant
un préstec? A qui li’l demana?
5. Quin estratagema proposa
Frosina perquè Harpagon renuncie a
casar-se amb Marianna i done el cons
entiment a Cleant?
6. Qui roba l’arqueta amb el
diners? Amb quin propòsit?
7. Com ser solucionarà tot?
8. Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument,
lectura recomanable...):
9. Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
SIMÓ,Isabel-Clara Júlia
1.
En quin lloc i quina època històrica es desenvolupa l'acció ?
2. Qui era Rafelet? Quina relació
mantenien? Com anirà la cosa?
3.
Qui proposa casar-se amb Júlia ? quan ? com ? per què ?
4.
Qui i quina condició posen a Júlia perquè es puga casar ?
5.
Una vegada casada, quin pla de vida es proposa ?
6.
Qui era son pare i què havia estat d'ell ? Com s'assabenta de la veritat ?
Quina serà la seua reacció immediata ?
7.
Resumeix breument el final de la novel·la.
8.
Fes una valoració de la lectura (dificultat,
interés de l’argument....):
9. Puntua’l de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou,
molt)
|
Receptari de Malima
Pau MARQUÉS
1. On troben la història d’en Benet? Qui l’escriurà?
2. Per què Benet era un fill especial?
3. Quan i per què abandona Benet la casa
pairal? A què es dedicarà?
4.
Quin era l’origen del receptari de Malima?
5.
Qui era Remei? El seu nom té algun significat especial?
6.
Com i perquè decideix guanyar-se
la voluntat del nebot?
7.
Explica per què Benet serà víctima d’ell mateix.
8. Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de
l’argument, lectura recomanable...):
9. Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
Stierg LARSON Els homes que no estimaven les dones
La Harriet Vanguer no va moure ni
un múscul. Aleshores va respirar fondo i es va tapar la cara amb les mans. En
menys de cinc minuts en Jeff era darrere d’ella, preguntant-li si tot anava bé.
Aleshores va sorprendre en Blomkvist aixecant-se i fent un però a la galta del
noi. Tot seguit es va girar cap a en Blomkvist amb el braç rodejant l’espatlla
d’en Jeff.
— Jeff, et presento en Mikael... amic del
passat. Ha vingut a donar-me males notícies, i problemes, però no castigarem
pas el missatger.
1. Situa l’acció
del fragment.
2. Qui és Jeff?
3. Quines eren les
males notícies i problemes?
4. Per què Harriet
referint-se a Mikael parla d’”amic del passat”,
si no s’havien vist mai abans en persona?
5. Com farà Harriet
front als problemes?
No tenia fe en si mateixa. En
Mikael vivia en un món poblat per gent amb feien respectables, gent amb una
vida ordenada i una pila d’atributs d’adult. Els seus amics feien coses, apareixien a la tele i ocupaven els
titulars. “Per què em necessites a mi?”. La por més gran de la Lisbeth, que era
tan gran i tan negra que prenia proporcions de fòbia era que la gent es rigués
dels seus sentiments, I aleshores, tot d’una, el seu amor propi, laboriosament
construït, va semblar esmicolar-se.
Llavors
va prendre una decisió.
6. Qui era Lisbeth?
7. Què li passava?
Quina decisió pren? Com li anirà?
8. Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de l’argument,
lectura recomanable...):
9.Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
Emili TEIXIDOR Pa negre
La novel·la gira al voltant de la
infantesa de l’Andreu en plena postguerra.
1. Per
quina raó l’Andreu viu al mas? Per quina
raó deixarà de viure-hi?
2. Què és
dels pares de l’Andreu?
3. Quin
paperot li feia fer sa mare a l’Andreu, i que ell detestava?
4. Qui
formava la colla que tornava de l’escola pel bosc?
5. Qui era
i quin secret reprovable amagava el senyor Madern?
6. Qui
eren les ties Felisa i Enriqueta? Quin problema tenien en comú? Com el resol la
tia Enriqueta?
7. Com se
sent interiorment després d’haver acceptat el futur que havien planificat per a
ell?
8. Fes una valoració del llibre
triat dificultat
de lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
9. Puntua’l de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
□ GUIMERÀ,A. Maria Rosa
1. Per què empresonen el marit de Maria Rosa ? ....................................................
2. Qui n’era el
vertader culpable ? ....................................................
3 . De què
treballava tota la colla ? Per què volien posar-se en vaga?
.........................................................................................................................................
4 . Com havia
conegut Maria Rosa el seu marit ?
....................................................
5. Per què accedirà
a casar-se novament ? ....................................................
6. Quina relació té
el vi amb els dos marits de Maria Rosa?
....................................................................................................................................................
7. Imagina't una
escena amb un final diferent, i fes-ne el diàleg:
― Entra Andreu que no havia mort i descobreix el seu millor amic
agonitzant. Es gira i veu Maria Rosa amb un punyal ensagnat. Aquesta intenta
aclarir les coses.
□ GUIMERÀ,A. Terra Baixa
1. Per què li ha preparat el
Sebastià un casament a la Marta ? .......................................................................................................................................................
2. Per què la Marta sent un
rebuig tan fort a l’hora de casar-se amb Manelic?
....................................................
....................................................
....................................................
.................................
3. La primera nit de casats,
en Manelic li mostra a la Marta un duro tacat de sang. Quina es la història
d’aquesta moneda?
....................................................................................................
....................................................
4. Quin personatge li fan creure a Manelic que
és l’amant de la Marta?
............................................................................................................................................
5. Quina decisió prenen la Marta i el seu marit
després que aquest la fereix la braç ?
Que passarà quan arribarà el Sebastià ?
...............................................................................................................
....................................................
6. Com
es resol l’enfrontament final entre en Manelic i el Sebastià?
....................................................
....................................................
.................................................... ......
7. Dividiu la trama en plantejament, nus i
desenllaç.
A) Fes una valoració del llibre
triat dificultat
de lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
B) Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
Mercé RODOREDA La plaça del diamant
TOT
VA MOLT DE PRESSA (I-X)
1. On treballava Natàlia quan coneix en Quimet?
2. Com anomena en
Quimet la Natàlia? Per què?
3. Que diu en
Quimet cada vegada que s’enfada amb la Natàlia? I això?
4. Qui es la
senyota Enriqueta? Per què la considera com una mare?
5. Quina és la por
que té la Natàlia la nit de nuvis?
UN MÓN DE COLOMS (XI-XXV)
6. Amb què
associa la Natàlia l’arribada del primer colom a casa?
7. Per tirar endavant la casa, la Natàlia torna a
treballar; quina feina farà?
8. Per què vol
acabar amb el coloms? Com s’ho farà?
LA
DURESA DE TIRAR AVANT (XXVI-XLII)
9. Per què la Natàlia perd al feina amb la Guerra Civil?
10. On va lluitar en
Quimet durant la guerra?
11. En plena guerra, quin secret d’amors li explicarà la
Julieta?
12.
Com es troba interiorment la Natàlia després de la mort d’en Quimet?
13. Com pretén
acabar amb tot la Natàlia? Qui els salva?
14. Qui era
l’Antoni? Quina confidència vol contar-li abans que es casen?
RODA LA VIDA
(XLIII-XLIX)
15. Com anomenen
la Natàlia les senyores del parc?
16. A què es volen
dedicar de grans l’Antoni i la Rita?
17. Que confessa a
cau d’orella Rita a sa mare el dia del seu casament?
18. Natàlia, al llit què li tapa a l’Antoni? Quin temor
tenia?
19. Descriu un parell d’aspectes generals de la
novel·la que més t’hagen colpit favorablement i altres dos menus positius.
▪
▪
▪
▪
20.Puntua’l
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
El verí del teatre Rodolf SIRERA
1. On i en quina època
històrica se situa l’obra? És significatiu?
2. Qui rep Gabriel a la casa? Com el tracta l’actor? Per
què li parla així?
3. A
què el conviden mentre espera el marqués?
4.
Gabriel es considera un professional una mica cregut; per què el criat posa en
dubte la seua capacitat?
5.
En què consistia l’encàrrec del marqués? Com reacciona Gabriel?
6.
De quina manera el convenç el marqués perquè faça una actuació memorable?
7. Quines característiques té l’últim assaig de
l’obra? Estava fent teatre?
8─ Fes una valoració del llibre triat dificultat de lectura, interés de
l’argument, lectura recomanable...):
9─Puntua’l de 0 a 5
(gens, molt poc, poc, regular, prou,
molt)
|
Dai Sijie Balzac i la petita modista
xinesa
1. Comenta el títol
de la novel·la, què té a veure amb el contingut. El trobes encertat? Quin altre
li’n posaries tu?
2. Fes un resum de
la novel·la.
3. Qualsevol
novel·la és un enfillall d’històries. Quina t’ha cridat l’atenció especialment?
Explica’t
4. Un text literari
ho és pel que diu entre les línies de la ficció (les veritats ocultes). Tria un
fragment que t’haja resultat interessant.
5. També el text
literari poca en boca frases o imatges especialment boniques que voldríem dir o
pensar en alguna ocasió, igual com fem amb els refranys, que parlen per
nosaltres. Tria algunes escenes o frases boniques.
6. Per entendre una
novel·la , a més d’emocionar-se amb les coses que passen, perquè les podem
sentir pròximes, hem de posseir un coneixements enciclopèdics que ens ajuden a
entendre el sentit de les coses que passen. És important conèixer el context.
En aquest sentit:
a) Busca informació
sobre Mao Tse Tung i la Revolució Cultural xinesa.
b) Busca informació
sobre Balzac i la seua obra; especialment els títol citats a la novel·la.
7. L’argument de la
novel·la amaga una petita biblioteca, ens conta el que llegim, però també el
que podríem llegir. Fes una relació dels llibres citats.
8─
Fes una valoració del llibre triat dificultat
de lectura, interés de l’argument, lectura recomanable...):
9─Puntua’l de
0 a
5 (gens, molt poc, poc, regular, prou,
molt)
|
L’espill

FITXA
TÈCNICA.
▪
Companyia
de teatre:
▪
Explica
el títol de l’espectacle:
▪
L’obra
és □ comèdia, □ tragèdia, □ drama □musical □ ………..
ELS
PERSONATGES.
▪
En
Grosser
▪
Les
dones:
amb
quantes se'n casa?
Quins
defectes tenien?
Com
li anirà?
▪
ELS
ALTRES.
Els
actors en escena citen o fan de molts altres personatges. Digues el
nom de dos que recordes:
L’ARGUMENT.
Es
conta la vida d’en Grosser i les seues experiències amb les dones.
Exagera? A quina conclusió arriba? Conta alguna anécdota que t’haja
cridat l’atenció.
SIGNIFICAT.
Què
és la misoginia? Per què creus que fracassa amb les dones? Escolta
la cançó de Maria del Mar Bonet “Nosaltres les dones”, on hi
ha aquests versos:
Volies una dona i trobares
una persona,
i et sents desenganyat.
i et sents desenganyat.
De
què acusa les dones? Hui en dia els mateixos defectes en un home es
veuen igual que en una dona?
L’ESCENOGRAFIA.
-
On passa l’acció?
-
Com han decorat l’escenari?
-
Fan servir música? Altres sorolls estranys?
-
Juguen amb la llum: augmenta, l’apaguen…? Quan passa això?
L’ACTUACIÓ.
GESTUALITAT:
Com es mouen: ràpids, fan servir les mans, fan carasses....
DECLAMACIÓ:
parlen a crits, baixet, donant-se importància, fan escoltetes…
UNA
PREGUNTA. Què has o hagueres preguntat als actors?
VALORACIÓ
(no
cal que respongues totes les qüestions, són idees)
(Com
ho feien els actors? La
història era divertida?, s’entenia fàcilment? t’has rigut?,
sabies de què o de qui parlaven? T’ho has passat bé? )
PUNTUACIÓ
de 0 a 5
(gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
|
L’origen
de les espècies 2.0

FITXA
TÈCNICA.
▪
Companyia de
teatre:
▪
Explica el
títol de l’espectacle:
▪
L’obra és
□
comèdia, □
tragèdia,
□
drama
□musical
□
………..
ELS
PERSONATGES.
▪
La jove
(descriu-la) Com és? Què fa? Quin problema té?
▪
Darwin
(descriu-lo) Qui és? Què va fer? On l’han trobat?
▪
ELS ALTRES.
Els
actors en escena citen o fan de molts altres personatges, científics.
Digues el nom de almenys tres que recordes:
▪
▪
▪
L’ARGUMENT.
Com
és que es troben els dos personatges Per on viatgen? Es faran
amics? Què ensenyarà què a qui? Com acaba la historia?
L’ESCENOGRAFIA.
-
On passa l’acció?
-
Com han decorat l’escenari?
-
Fan servir música? Altres sorolls estranys?
-
Juguen amb la llum: augmenta, l’apaguen…? Quan passa això?
L’ACTUACIÓ.
GESTUALITAT:
Com es mouen: ràpids, fan servir les mans, fan carasses....
DECLAMACIÓ:
parlen a crits, baixet, donant-se importància, fan escoltetes…
UNA
PREGUNTA. Què has preguntat, o que hagueres preguntat als actors?
VALORACIÓ
(no
cal que respongues totes les qüestions, són idees)
(Com ho feien els actors? La
història era divertida?, s’entenia fàcilment? t’has rigut?,
sabies de què o de qui parlaven? T’ho has passat bé? )
PUNTUACIÓ
de 0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou,
molt)
|
|
“SER
O NO RES”
1-
Explica el títol de l’obra.
2-
Havies estat abans en aquest teatre? Recordes l’obra?
3-
Has reconegut algun dels actors? Sí, de què?
4-
Els actors fan teatre dins del teatre; explica’t !
5-
Què saps de Shakespeare? En quina època i país va viure?
VALORACIÓ
(dificultat
de seguir l’acció, interés de l’obra, espectacle
recomanable...)
PUNTUACIÓ
de
0 a 5 (gens, molt poc, poc, regular, prou, molt)
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada